13 Aralık 2013 Cuma

Lucy, Kendini Karaktere Hazırladığı Süreçten Bahsediyor

Yaklaşan "Vampir Akademisi" ekibinden Avustralyalı aktris Lucy Fry, muhtemelen şimdiye kadar görebileceğimiz en iyi "slaters"lerden biridir. O kendinden emin, kendine güvenen biri olarak görünüyor ve bu tamamen kameralarla iletişimli bir durum. Benimle bu süreci paylaştı: "Beni seyreden insanların karakteri benim gözümden oturup görmesi ve karakterle aramdaki sıcaklık ve güveni kanalize etmeyi doğrudan lens ile görebiliyor olması, elimdeki tek şans. Sahte gülümsemeler atmamaya veya başka insanların ne dediği hakkında hiç bir endişe duymadığımı göstermeye çalıştım.Ben gergin biriyim, bu yüzden konuşmadan önce, konuşmaya hazır hissetmek için bir mikrosaniye bekleyip nefes alıyorum, bu sayede bu işte acele etmiyorum. Sanırım bunu yaparak sahneyi düzeltiyor gibiyim. Ben enerjiyi, karakter olarak nefes alarak alıyorum çünkü aynı enerji ile denemek, kendimi karakter olarak hissetmemde yardımcı oluyor."


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder