8 Mart 2014 Cumartesi

Lucy Fry, Portia de Rossi'nin Kanatları Altında!


"Annesini aradım.": Vampir Akademisi yıldızlarından Lucy Fry, Portia de Rossi'nin onu Hollwyood'da kanatları altına aldığını ortaya çıkarttı.

Hollywood'da genç bir aktris olmak korkunç bir şey olabilir ama Portia De Rossi, dostu Avustralyalı Lucy Fry için bir çok kolaylıklar yaptı.

21 yaşındaki aktris, Ellen DeGeneres'in eşinin Avustralyan komedi filmi How Add Honey setinde tanıştıktan sonra, sinema ve eğlence sektörünün aldatıcı dünyasındaki yolculuğuna yardımcı olduğunu söylüyor.

"Portia, farkında ve dikkatli olunması gereken bir çok konuda bana çok yardımcı oldu." diyor yeni filmi Vampir Akademisi'nin Avustralya prömiyerinde, MailOnline'a.

“O gerçekten gerçekçi ve dürüst biri. Bana benim yaşlarımdayken Los Angeles'a taşınması ve genç bir aktris olarak yaşadıkları hakkında gerçekten ilginç bir çok hikaye anlattı. Onu bir çok kez şaka yollu kızdırdım ve her zaman annesini aradım çünkü o bundan nefret ediyor ve asla bir anne olmak istemiyor. Gerçekten eğlenceli bir arkadaşlığımız var.”

1,70 boyundaki sarışın aktris oldukça güzel ama doğaüstü gişe rekorları kıran Vampir Akademisi, onun Hollywood'daki ilk büyük açılışı.

Şimdi LA'da yaşamasına rağmen, Lucy, geçen yıl Now Add Honey filmini Melbourne'de 41 yaşındaki aktris Arrested Development ile çekmek için kendi ülkesine döndü.

"Ben Amerikan çocuk yıldızı[Honey]'i canlandırıyorum ve Portia de Rossi ise ağrı kesicilere bağımlı bir anneyi canlandırıyor çünkü tüm o botokslar, onun rehabilitasyona gitmesi gerektiği anlamına geliyor." diyor filmin konusu üzerine.

“Honey, Avustralyadaki ailesini bir kenara atıyor ve onun için neyin sevilmeye değer olduğunu anlamaya çalışıyor, şöhret mi, servet mi?”

Hamish Blake'de filmin diğer starlarından biri, ki Lucy bunun Muriel’s Wedding and The Castle'a benzer bir unsur olduğunu söylüyor.
“Bu tam bir klasik. Gerçekten iyi bir Avustralya mizahına sahip."

Filmin daha bu yıla kadar çekileceği kesin değilken, Lucy, oldukça başarılı ve genç-yetişkin okuyucu kitlesine sahip olan bir romandan uyarlanan bir filmin parçası olmayı başarmış ve bundan çok zevk almıştı.

Vampir Akademisi'nin sadık fan kitlesini öven Lucy, aynı zamanda en çok sevdiği şeylerden birinin karakteri Lissa ve yazar Richelle Mead'ın hikayesinde intihar,uyuşturucu ve alkol bağımlılığı gibi ciddi genç sorunlarını çözmeye çalışmaktan korkmuyor olması olduğunu söylüyor.

"Bu gerçekten çok önemli çünkü Lissa anne ve babasını kaybetmesi ve güçlerinin neden olduğu bunalma ve depresyonla gerçekten mücadele ediyor."

“Benim için, insanların bir şeyler öğrenebildiği önemli hikayeler anlatmak çok önemli ve bunu yapmayı gerçekten çok istiyorum."

“Lissa hakkında en çok sevdiğim şeylerden biri de: biri ona ihtiyacı olduğunda, o ona elini uzatıp ona yardım ediyor olması.”

“Lissa gerçekten şanslı, ona yardım etmesi için en yakın arkadaşı Rose'a sahip ve aslında bana göre Rose, Lissa'nın hassasiyetinin yanında ona yardım etmek için rahat bir şekilde hazır, bu bence çok güçlü bir bağ ve umarım kızlar bundan bir şey öğrenebilirler.”

Lucy, bize hayalindeki rolün başka bir süper kahraman veya bir elfi oynamak olduğunu söylüyor ve aynı zamanda kariyerinde Oscar ödüllü aktris Cate Blanchett'i model aldığını da belirtiyor.
"Hemen hemen Cate Blanchett olmak çok isterim. Tek yapmam gereken nasıl bir Cate olunacağını öğrenmek ve ondan sonra başımın çaresine bakarım."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder