8 Mart 2014 Cumartesi

2014 Mall of America Röportajı


-Oyunculuğa başlangıcın nasıldı?
Lucy:Küçükken gerçekten çok sessiz ve utangaç bir çocuktum- kimse ben konuştuğumda beni duyamıyordu! Öğretmenim sesimi bulabilmek için konuşma ve tiyatro kurslarına gitmemi önerdi. Bu dersler sayesinde şiir okumaya başladım ve rol yapmayı sevdiğimi fark ettim. 14'im de, Avustralya'da bir tiyatroda eğitim görmeye başladım ve bu benim için oldukça özgürleştirici ve heyecan vericiydi. Bunun gerçekten yapabileceğim bir şey olduğunu düşündüm.

-Rolü aldığını öğrendiğinde, ne düşündün?
Lucy:Tamamen şoka girdim. Düşünemiyordum.

-Filme hazırlanmak için özel bir şeyler yaptın mı?
Lucy: İngiliz aksanımı mükemmelleştirmek için bir çok ses eğitimi ve prenses duruşum için yoga. Ayrıca Lissa'nın anne ve babasını kaybı üzerine hissettiği acıyı fiziksel olarak dışavurmak için bir fiziksel tiyatro koçundan eğitim aldım.

-Karakterin hakkında en iyi şey nedir?
Lucy: Rose ile arasındaki arkadaşlık ilişkisi. Birbirlerine karşı dürüstlüğü ve birbirleri için her zaman orada olmaları karakterimdeki en güzel şey. Birbirleri için yaptıkları her şey, aslında.

-Vampir prensesi canlandırmak sürprizlerle dolu mu?
Lucy: Kesinlikle ne olacağı hakkında hiçbir fikrim yoktu! Ama bu gerçekten hayatta gidebileceğiniz en iyi yol – bırakın her şey bir sürpriz olsun ve hiçbir şey beklentisi içine girmeyin.

-Arkadaşlık, filmdeki ana tema diyebiliriz. Çekimler güçlü kadın oyuncularla nasıldı?
Lucy:Çekimler inanılmazdı! Hepimiz çok iyi anlaştık ve başından beri doğal bir dostluğumuz vardı. Beni bu filme çeken şeylerden biri de kesinlikle güçlü bayan karakterlerin olması- bu film güçlü kadınlar için özgürleştirici bir hikaye.

-Film kitap serisine dayalı olduğu için, planlanan başka filmler var mı?
Lucy:Evet! Eğer planlandığı gibi giderse, bu yılın içerisinde ikinci filmi çekeceğiz.

İnsanlar neden bu filmi izlemeye gitmeli?
Lucy: Çünkü film onlar için çok eğlenceli geçecek. Aksiyon, komedi ve romantizm var ve çok da ciddi değil.

-Film Sevgililer Günü'nde vizyona girecek. Bu yıl için herhangi bir planın var mı?
Lucy: Sevgililer gününü romantik bir şeymiş gibi görmüyorum. İnanıyorum ki bütün günler romantik olmalı. Ben lisedeyken arkadaşlarımla her yıl kutlama yapardım. Umuyorum ki bütün kızlar bu filme sevgililer gününde giderler ve arkadaşlarıyla kutlarlar.
Bize bir kaç favori oyuncunu söyle.

Lucy: Kate Blanchet & Johnny Depp, ikisi de dönüştürülebilir oyuncular- onların bu kadar dengesiz kişiler olmalarını seviyorum. Her karakterleri farklı ve harika.

-Favori filmlerin?
lucy:Büyürken izlediğim favori filmlerimden biri "Notting Hill". Ayrıca Yüzüklerin Efendisi ile kafayı bozmuş durumdayım ve her zaman bir elf olmak istedim. Aslında, bir elf olmanın tek yolunun bir aktris olmak olduğunu fark ettim. Umarım, bir elf rolü beni orada bekliyordur. Eğer yoksa, ben bir tane gidip yazmayı düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder