17 Ağustos 2013 Cumartesi

Richelle Mead,Lucy Hakkında Soruları Yanıtlıyor!


 

-Bize neden İngiliz Aksanı'nın Lissa için seçildiğini söyleyebilir misin? Ben beğendim.
VAOfficalMovie: ''Dominic'in de kendine özel bir aksanı var. 
Fikrin birazı insan topluluğundan bu kadar çabuk kesip alınan, Moroi'a aitti.'' #VAFillmi

-Bize neden İngiliz Aksanı'nın Lissa için seçildiğini söyleyebilir misin? Ben beğendim.
''Dünyanın dışında bu kadar fazla bulunmadıklarından beri, Avrupa ve Amerikan aksanı biraz hafif kaçabilir."(2/2) #VAFilmi

-Lissa'nın çok daha güçlü bir karakter olduğunu duyuyorum ve hatırladığımdan daha komik olduğunu. Bunun hakkında ne hissediyorsun? ''Onun hep komik ve güçlü olduğunu düşündüm Lucy gerçekten onu benimsedi ve muazzam yorumladı." #VAMovie


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder