10 Ekim 2013 Perşembe

ET, Vampir Akademisi çekimlerinde!


ET Online, 7 Ekim Pazartesi videoyu yayınlayacağını duyurmasına rağmen, yayınlamadı ve 8 Ekim'de yayınlayacağını bildirdi. Ve söz verdiği gibi 8 Ekim'de video yayınlandı. Lucy ile röportaj yapılmış.


Soru: Kişilik açısından, kendini filmdeki karaktere benzetiyor musun?

Lucy Fry: "Hassaslık bakımından, tamamen aynıyız! Lissa gerçekten duyarlı bir karakter. Ve ben de gülünç derecede duyarlıyım. Bu açıdan tamamen ortak bir yönümüz var. Evet, pek çok insan beni Lissa’ya benzetiyor. Bu bazen hoşuma gidiyor, bazen de o kadar gitmiyor. Ayrıca filmi çekerken zamanla Lissa’ya daha çok benzediğimi fark ettim. Çünkü günün 12 saatini Lissa olarak geçiriyorum. Günün bitiminde bu kimlikten kurtulmak çok kolay olmuyor.

Filmin içerisinde inanılmaz bir aşk hikayesi olduğunu hissediyorum. Ama bence kilit ilişki, Lissa ve Rose’un arkadaşlığı. Özellikle genç kızlar bu dostluğu çok sevecekler. Çünkü genç kızlar için arkadaşlıkları dünyadaki en önemli şey olarak görünür. Evet, bu açıdan filmin kilit unsurlarından birisi…"


Aynı zamanda diğer oyuncularında röportajlarını içeren videoya altyazı eklendi. İyi seyirler: http://youtu.be/xxHcevI9pgc

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder