12 Ekim 2013 Cumartesi

New York Comic Con 2013

Panele; Zoey Deutch, Lucy Fry, Sami Gayle, Dominic Sherwood yanı sıra, senaristimiz ve yönetmenimiz Mark ve Dan Waters'da katıldı. Panelde fragmanın uzun versiyonu yayınlandı. Panelden notlar: 
"Morio olmak hayattan çok, ölümle alakalı ve diğer vampir filmleri bunu yakalayabileceğini düşünmüyorum." -Lucy Fry

Lissa ve Christian öpüşme sahnesi, Zoey'e göre 900 kere çekildi.

Zoey, Lucy'i seçmelerden sonra eve bırakmış. Lucy: O benim başından beri gardiyanımdı.

Öpüşme sahnesinin 2.gününde Dominic ve Lucy çok gerginlerdi. Zoey bunun çok sevimli olduğunu düşünüyor.

Lucy için favori kısım inanılmaz insanlarla çalışmakmış.

Dominic, Lucy ile 6. seçmeye kadar tanışmamış.

Lucy Zoey'e "gardiyanım" diye sesleniyor.


“O en başından beri benim gardiyanımdı,” dedi Lucy coşkuyla. Bu duygu yaklaşık 1 saat sonra çift yan yana oturup medya üyelerine yuvarlak masada röportaj verirken biz de Zoey’nin Lucy’nin ellerini ısıtmaya çalışmasını izlerken daha belirgindi.
“Aslında Lucy’yi seçmelerden sonra eve ben bıraktım. Lucy, Los Angeles’ı biliyorsanız eğer; sarı saçlı, mavi gözlü, tatlı, sevimli, eğlenceli, güzel Lucy Fry, bilmediği bir yolda ya yürüyecek ya da otobüse binecekti. Ben de “Hiç sanmıyorum!” havalarındaydım.”-Zoey Deutch
“Vampir Akademisi öyküsünü ve Rose ve Lissa’nın ilişkisindeki köklü duyguyu ele alınca, bu iki rolü seçmek ölüm kalım meselesi gibi bir şeydi ve tanrıya şükür ki yapımcılar duygusal okumalara geçmeden önce son bir adayı daha kabul etmeyi düşündüler. “İlk seçmeye gitmiştim. İletişimi kurduğumu düşünmüştüm ama filme çekilmedi. Odanın içindeyken çok güzel geribildirim almıştım ama çıkınca bir şey duymadım. Ve pes etmeye hazır değildim çünkü karakteri çok sevmiştim. Ben de kendimi kaydedip gönderdim.” Diye hatırlattı Fry. Mark Waters devam etti, “ Elimizde birkaç Lissa ve Rose vardı ve bunların birbirleriyle oynamasını istemiştik. Sonra Casting yönetmenim geldi ve “Biliyorum her şeyi hazırladık, bütün testleri yaptık, ama elime geçen son kasete bir göz atmanı istiyorum.” Hepimiz kaseti izledik ve sonunda hepimiz şu şekildeydik, “Tamam. Onu da getirin!”






































Paylaşılan Sosyal Medya Fotoğrafları: 
Zoey Deutch: "Küçük bebekler büyük bir dünyada."



WeinsteinFilms: Sami Gayle, Dominic, Zoey Deutch ve Lucy Fry ile poster imzalaması. #NYCC - sırada mısın? 

pnemiroff: Zoey Deutch, Lucy Fry, Sami Gayle ve Dominic Sherwood yuvarlak masalarda oturuyorlar. 



Lucy, Zoey ile olan bu fotoğrafını Instagram'da paylaştı. 
officiallucyfry: #kan kardeşler #zoeydeutchusev

Gelen videolar



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder